Klanttevredenheidsonderzoek over 2021

Ieder jaar voeren wij een klanttevredenheidsonderzoek uit onder werkgevers en sinds 2021 ook onder werknemers. Dit doen wij omdat we echt willen weten wat jullie van onze dienstverlening vinden en waar verbeterpunten liggen.

Onderzoek onder werknemers

Iedere paar maanden sturen wij werknemers die meer dan zes weken hebben verzuimd een uitnodiging voor een korte vragenlijst. Uit de resultaten blijkt dat onze bereikbaarheid en communicatie goed is. Wat opvalt is het hoge rapportcijfer van onze casemanager. Bijna een 9!

De tips die we ontvingen hadden vooral betrekking op de communicatie van de bedrijfsarts.

Onderzoek onder werkgevers

Voor dit onderzoek sturen we één keer per jaar een uitnodiging. De laatste keer was begin van dit jaar. Wat opvalt is dat jullie tevreden zijn over onze casemanagers en in mindere mate over de bedrijfsartsen. Onze salarisadministratie wordt gewaardeerd met een dikke 9. Over het algemeen zijn jullie tevredener geworden over onze hulp.

Verder geven jullie aan Verzuimsignaal geen gebruiksvriendelijke verzuimapplicatie zoals we hierboven ook al aangaven. 50% van jullie heeft een actuele RI&E, 31% niet en 19% weet het niet.

Pink Ribbon

Zoals beloofd doneren we € 2,50 per ingevulde vragenlijst aan Pink Ribbon. Voor 2021 komen we dan uit op een bedrag van € 177,50. Wij verdubbelen dit bedrag en doneren dus € 355,00.

Natuurlijk hopen we volgend jaar een nog hoger bedrag te kunnen doneren. Je ontvangt in februari 2022 opnieuw een uitnodiging voor ons klanttevredenheidsonderzoek.

Geschreven door:

Gerelateerde berichten

Alle zaken rond je personeel goed regelen? Direct contact opnemen
Leuk dat je onze website bezoekt. Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website te verbeteren, maken wij gebruik van functionele en analytische cookies. Wij gebruiken geen tracking cookies. Naast het accepteren van de cookies, kun je deze ook beheren via 'Cookie instellingen'.
Accepteer cookiesCookie instellingen